تو خورشیدی ولی ساحل نداری . . . . . . . آهای فرهاد مجیدی دیگه فوتبال برام معنا نداره . . . . . . .


.....فالم ........خوش.......نیست........
by : x-themes

تلخ ترین بوسه های شماره 7 آبی ها بر چمن سبز آزادی ،

بي شك خيلي ها مثل من باور نمي كنند نبودنت را در زمين سبز.......


7مقدس و دوست داشتنی! همیشه جات تو قلب ما آبی ها محفوظه!

@@خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی محبوبـــــــــــــــــــــــی@@

 






نظرات شما عزیزان:

عرفان هفت
ساعت21:15---26 آبان 1392
واقعا خیف شد که رفت حیف

نیکی
ساعت20:15---15 آبان 1392
سسسسسسیلوم سحر.......با این که من پرسسسسسسپولیسیم..ولی بازی فرهاد مجیدی رو خداییش دوست دارم ..حیف شد رفت
پاسخ: نیکی جون میدونم همتون نفس راحت کشیدین استرس از همه وجودتون رف ولی خو نه که دل من دریاس ابراز همدردیتو قبول میکنم هه جاش خالیه


یه دختر استقلالی
ساعت22:30---13 آبان 1392
سحر به حرف لنگی جماعت توجه نکن
فرهاد که رفت خیلیییی دلم شکست
کاش میموند
آپم


فاطمه
ساعت11:28---9 آبان 1392
بهت توصیه میکنم دیگه فوتبال نگا نکنی خواهر .





آخه همین فرنازو داشتین پایینای جدول



بودین حالا اینم که رفته دیگه ............



آخی سحری گریه نکن .



روحش شاد ...



ههههههههههههههههههه




پاسخ: افت نداره تو روزنامه ها مینویسن طلسم 120 هفته ای شکست؟؟؟واقعا آب نمیشین؟؟؟؟؟ ما پایین جدول بالای جدول وسط جدول سرور شماییم به آسمون بالا سرت نیگا بنداز برو خداتو شکر کن فرهاد رفت میگن زلزله تو پرسپولیس کم تر شد آخه اسمش تو پرسپولیس همه رو ایزیلایف لازم میکرد.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





8 / 8 / 1392 18:15 |- sahar -|

ϰ-†нêmê§